مقالات دستگاه های تقطیر

کسب درآمد از عرقیات + ✔️فیلم بررسی و معرفی تجهیزات+راهنمای راه اندازی کارگاه

کسب درآمد از عرقیات

از کجا شروع کنیم؟

به فکر یه کسب و کار خانگی پر درآمد و کم هزینه هستید؟ راه رو درست اومدین، ما اینجا میخوایم یکی از بهترین و راحت ترین راه های کسب درآمد رو بهتون معرفی کنیم که اصلا نیازی به سرمایه آن چنانی نداشته باشه. الان میدونم تو ذهن شما این سوال وجود پیش اومده که، از کجا شروع کنم؟ چه چیزهایی باید بخرم؟ چطوری بازار و بشناسم؟ درسته، دونستن این که از کجا باید شروع کنیم، خیلی مهمه. این یه اصل اساسیه که کارمون رو حساب شده انجام بدیم و تو همون اولای راه بتونیم موانع پیش رومون رو بشناسیم و از رخدادشون جلوگیری کنیم. اینجا ما میخوایم به شما کسب درآمد از عرقیات رو پیشنهاد بدیم…

همون طور که میدونین استفاده از عرقیات گیاهی برای ما ایرانیا تقریبا به یه سنت تبدیل شده و از اونا علاوه بر درمان بیماریها به عنوان نوشیدنی استفاده میکنیم. برای شروع این کار به سرمایه خیلی زیادی نیاز ندارین و با 40 میلیون میتونین کارتون رو شروع کنین. شرط دوم داشتن مکانی به متراژ تقریبا 50 متر با آب و برق است.البته در صورتی که در خانه امکانات این کار را داشته باشید میتوانید شروع کار را در آنجا انجام دهید.

خوب حالا رسیدیم به اصل کاری… میدونین اون چیه!؟ بله دستگاه عرق گیری. شما با توجه به نیازتون و اون حجم از عرقیات گیاهی که میتونین تولید بکنین، متناسب با اون باید دستگاهتون رو خریداری کنین. حالا که اول راه هستید سعی کنید دستگاهی با ظرفیت پایین انتخاب بکنین تا خدای نکرده با مشکلی مواجه نشین. الان وقت تهیه گیاه رسیده، برای اینکه بتونین عرقیات با کیفیتی به مشتری عرضه کنید، سعی بر این داشته باشید تا هر گیاه رو در زمان خاص آن تهیه کنید.

هر آنچه که در تولید عرقیات گیاهی باید بدانید!

برای تولید عرقیات گیاهی با درجه کیفی عالی و قابل عرضه به بازار و همچنین کسب درآمد از عرقیات ، باید به چند نکته بسیار مهم توجه کرد که در اینجا به چند مورد اشاره کرده ایم. یکی از مهم ترین نکاتی که باید در استحصال عرقیات گیاهی به آن توجه گردد، استفاده از دستگاه های مناسب و استاندارد است که بتوان عرقی با کیفیت و خوش عطر را با استفاده از آنها تولید کرد. یک دستگاه خوب باید دارای مخزن استیل و یا آلومینیوم باشد تا در برابر آب و حرارت بالا مقاوم باشد.

همچنین این متریال ها باعث تولید عرقی بهداشتی و ارگانیک می شوند. از دیگر موارد مهم درزبندی کامل درب مخزن است، این کار از خارج شدن بخارات موجود در داخل مخزن جلوگیری نموده و باعث تولید عرقی کاملا خوشبو می گردد. آخرین مورد مهم استفاده از گیاهان تازه و یا خشک شده است که در زمان مناسب چیده شده باشند. لازم به ذکر است که تجهیزات عرق گیری شرکت هیمورا بهترین گزینه برای تولید عرقیات با کیفیت محسوب می گردند.

تولیدات خود را چگونه به بازار عرضه کنیم؟

در حرفه فروش عرقیات گیاهی ، غلظت  و عطر و بوی عرقیات است که مشخص می کند، محصول شما با کیفیت است یا نه، در واقع عرق باید عطر و بوی کامل گیاه را داشته باشد. اجازه بدید با یه مثال توضیح بدیم، همونطور که می دونین گلاب از پر مصرف ترین عرقیاتی هست که تو کشور ما استفاده میشه. همگی می دونیم که گلاب با کیفیت رو از عطری که ساطع می کنه میشناسن، یعنی هر چی گلاب شما عطرش زیاد باشه مشتری زیادی هم خواهد داشت.

اینم لازم بگم، برای اینکه گلاب عطرش زیاد باشه باید از دستگاه های مخصوص گلاب گیری و بهترین گل های سرخ به عنوان مواد اولیه استفاده بشه. نکته بعدی که خیلی حائز اهمیته و تو عرضه محصول به مشتری تاثیر داره، نوع بسته بندی محصول هست. بهترین بسته بندی برای عرقیات استفاده از شیشه های درب دار شفاف یا پلاستیک با کیفیت است.

کسب درآمد از عرقیات

مشتریان شما (عرقیات گیاهی) چه کسانی هستند؟

عطاری ها

عطاری ها از جمله مکان هایی هستند که مردم برای خرید عرقیات بیشتر به آنجا مراجعه می کنند و به اینگونه مکان ها اعتماد بیشتری دارند. شما می توانید بخشی از عرقیات خود را به واسطه این مکان ها به فروش برسانید و سود بیشتری کسب کنید.

فروشگاه های زنجیره ای

برخی از عرقیات پر فروش مانند گلاب، عرق نعناع و عرق بهار نارنج را می توانید با عرضه به فروشگاه های زنجیره ای به فروش برسانید. مردم از این عرقیات برای درست کردن غذا و یا شربت استفاده می کنند، بنابراین فروشگاه ها مکان های خوبی برای عرضه محصولات شما به شمار می روند.

پزشکان طب سنتی

در صورت تولید عرقیات با کیفیت و بهداشتی، یکی از مشتریان شما پزشکان طب سنتی می توانند باشند. شما با آغاز یک همکاری مداوم با این اشخاص می توانید یک درآمد همیشگی برای خود ایجاد کنید، زیرا پزشکان به دلیل تجویز داروهای گیاهی همیشه خواهان محصولات شما خواهند بود.

رستوران ها

رستوران ها از مکان های دیگری هستند که برای طبخ برخی از غذاها و یا درست کردن شربت به عرقیات نیاز دارند. از جمله پر مصرف ترین عرقیات در این مکان ها، گلاب است که در طبخ بسیاری از غذاها و به منظور معطر کردن آنها کاربرد دارد.

سوپر مارکت ها و مغازه ها

به دلیل وجود مغازه ها و سوپرمارکت ها در تمامی محله ها، می توان گفت که این مکان ها بهترین فرصت برای فروش محصولات شما هستند، چرا که از جمله مکان های پر رفت و آمد به شمار می روند.

خانم های خانه دار

گروه دیگری از مشتریان عرقیات گیاهی شما، خانم ها خانه دار هستند که می توانید با استفاده از بازاریاب ها محصولات خود را به این گروه عرضه نمایید.

کسب درآمد از عرقیات

موارد مهم برای رونق کسب درآمد از عرقیات

رونق دادن به کسب و کار خانگی، عملی یک روزه نیست و باید زحمات زیادی برای آن کشیده شود. ما در اینجا به چند مورد بسیار مهم برای افزایش درآمد و رونق کسب و کارتان در فروش عرقیات گیاهی  اشاره کرده ایم.

  • اول از همه باید مشتریان خود را بشناسید، یعنی بدانید که برای چه قشری این محصولات را عرضه می کنید. آیا تنها برای بخش های محدودی این کار را انجام می دهید و یا هدفتان عرضه به عموم است. در صورتی که قصد عرضه محصولات عرقیات گیاهی خود به گروه خاصی مانند عطاری ها و طب سنتی را دارید، باید این مکان ها را شناخته و سعی کنید محصولاتی کاملا با کیفیت با خواص درمانی را تولید کنید.
  • از بازاریاب در کسب و کار خانگی استفاده کنید، بازاریابی فرصتی عالی برای یافتن مشتری محسوب می گردد. با این کار می توانید از هر نقطه شهر مشتری برای محصولاتتان پیدا کنید.بسته بندی که برای محصولات خود استفاده می کنید باید مشتری پسند باشد. این موضوع را هیچ وقت فراموش نکنید، شما هر چقدر برای بسته بندی محصولاتتان هزینه کنید در جذب مشتری تاثیر بالایی خواهد داشت.
  • امروزه به دلیل افزایش فعالیت ها در دنیای مجازی، سعی کنید از این کانال برای تبلیغ محصولات خود استفاده کنید. یکی از تاثیرگذارترین روش ها در جذب مشتری از طریق شبکه های مجازی استفاده از فیلم های تبلیغاتی و نشان دادن شیوه عرق گیری بهداشتی به آنان است. با این کار مشتری اطمینان حاصل می کند که عرقیات تولیدی شما از نظر کیفی در حد عالی هستند.
کسب درآمد از عرقیات

مزایای کسب و کار خانگی چیست؟

  • استقلال و آزادی بیشتر
  • پایین بودن هزینه های راه اندازی
  • ساعات کاری آزاد و انعطاف پذیر
  • امکان کارکردن به صورت پاره وقت
  • استفاده از اعضای خانواده
  • داشتن زمان و فرصت بیشتر
  • عرضه مستقیم محصولات به مردم بدون هرگونه واسطه

جمع بندی

عرق گیری یکی از روش های بسیار کارآمد و موثر برای راه اندازی یک کسب و کار خانگی پردرآمد محسوب می گردد و شما بدون صرف هزینه های بالا و به راحتی در منزل خود می توانید انواع عرقیات را تولید و به بازار عرضه کنید. مهم ترین عاملی که باعث افزایش فروش شما در کسب درآمد از عرقیات می گردد، شناختن کسانی است که به عرقیات نیاز دارند. با این کار به راحتی می توانید محصولات تولیدی خود را به فروش برسانید. نکته مهم و پایانی این است که، شما با تولید عرقیات با کیفیت و بهداشتی می توانید مشتریان دائمی خود را پیدا کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *